همیشه این ضرب المثل توی زندگی همه مون تکرار شده...:

یک لحظه غفلت، یک عمر پشیمانی...

غفلت های لحظه ای ما و پشیمانی های عمری ما

دوست دارم معکوسی برای این معادله پیدا بشه...

مثلا:

یک لحظه فایده یک عمر قدردانی...

احساس می کنم از طرفی سخته و توی دهن نمی چرخه

و از طرفی خیر رسوندن و خوب بودن انقدر ها هم دور نیست از ما...

تضاد عجیبیه...

حرفش رو نمی زنیم... اما هست.

و برعکس گاهی چنان در مرداب حس گناه غفلت های لحظه ای مون زیرآبی میریم

که خودش میشه یه غفلت بزرگتر

که پشیمانی های چند عمره میاره برامون به قول اهل تناسخ

غفلت از این که خیلی ساده

خوب باشیم...

 خ و ب